Abonament |
Free |
Start Plus Biznes Premium |
Ultimate Enterprise |
Przeznaczenie dla kogo przeznaczony jest abonament |
mali sprzedawcy Allegro |
średni sprzedawcy Allegro, sklepy internetowe |
duzi sprzedawcy Allegro, sklepy internetowe, producenci, podmioty badające rynek |
ANALIZA SPRZEDAWCY |
|
|
|
Raport własnej sprzedaży (w ujęciu kategorii oraz produktu) |
|
|
|
Ranking sprzedawców (w ujęciu kategorii oraz produktu) |
|
|
|
RAPORTY SPRZEDAŻY |
|
|
|
Raport własnej sprzedaży |
|
|
|
Raport kategorii / produktu / fraz |
|
|
|
Precyzyjne filtrowanie raportu (okres czasu, kategorie, frazy, wykluczenia, rodzaj aukcji: KT/licytacja, stan przedmiotu: nowy/używ., zakres cen) |
|
|
|
Raport wg dni / tyg. / m-cy (sprzedaż na każdy dzień/tydz./m-c raportu) |
|
|
|
Raport wg dni tygodnia (sprzedaż w dniach: pon - nd) |
|
|
|
Raport wg minut / godzin (pokazuje czas największej aktywności kupujących) |
|
|
|
Histogram cen (pokazuje optymalną cenę produktu) |
|
|
|
Raport kosztów dostawy (pokazuje optymalną cenę dostawy) |
|
|
|
Raport konkurencji / sprzedawców (pokazuje konkurencję dla kategorii/produktu) |
|
|
|
Raport wg kategorii (pokazuje rozkład sprzedaży w kategoriach) |
|
|
|
Raport wg aukcji (sprzedaż wg aukcji) |
|
|
|
Raport wg sposobu promocji (skuteczność różnych form promocji) |
|
|
|
Raport wg słów w tytule (atrakcyjność fraz w tytułach) |
|
|
|
Raport wg atrybutów (pokazuje parametry przedmiotów, np. pamięć RAM, procesor, etc) |
|
|
|
RANKINGI TOP (całe Allegro) |
|
|
|
TOP sprzedawcy |
|
|
|
TOP przedmioty |
|
|
|
TOP słowa w tytułach |
|
|
|
DODATKI |
|
|
|
Raporty na email (własna sprzedaż oraz raporty produktów kategorii oraz fraz) |
|
codziennie
bez planu START |
codziennie |
Eksport do XLS |
|
bez planu START |
|
Raporty wielu kategorii
Możliwość wyboru wielu kategorii jednocześnie w jednym raporcie.
|
|
|
plan ENTERPRISE
|
Obliczanie prowizji i opłat Allegro
obliczanie kosztów wystawienia aukcji i prowizji od sprzedaży (tylko dla raportów z okresu ost. 3 m-cy) |
|
|
|
Obliczanie kosztów promocji i opcji dodatkowych
obliczanie kosztów dla każdej z form promocji: wyróżnienie, pogrubienie, podświetlenie, strona kategorii, strona główna, zdjęcia, planowe wystawienie, itd. (tylko dla raportów z okresu ost. 3 m-cy) |
|
|
|
Przetwarzanie aukcji niesprzedanych
Oprócz aukcji sprzedanych, agreguje także aukcje niesprzedane i oblicza współczynnik [%]: sprzedane/wystawione (tylko dla raportów z okresu ost. 3 m-cy) |
|
|
|