FAQ

01/10/2014

Pobieranie danych z Allegro

Czy TradeWatch uwzględnia także SKLEPY Allegro ?
Dlaczego dane z TradeWatch nie zgadzają się z danymi w innych serwisach monitoringu Allegro?

Funkcje

Płatności



Czy TradeWatch uwzględnia także SKLEPY Allegro ?
Tak. Uwzględniamy wszystkie aukcje - w tym także sklepy na Allegro oraz "Strefę Marek Allegro".
Dlaczego dane z TradeWatch nie zgadzają się z danymi w innych serwisach monitoringu Allegro ?
Dołożyliśmy wszelkich starań aby dane prezentowane w serwisie TradeWatch były prawidłowe. Informacje o transakcjach pobierane są z autoryzowanego przez Allegro kanału Allegro WebAPI. Najlepszym sposobem weryfikacji naszego serwisu monitoringu jest wygenerowanie raportu dla własnego konta Allegro i porównanie go ze stanem faktycznym.
Od kiedy są gromadzone dane w TradeWatch ?
Dane transakcyjne są gromadzone od 24-go października 2011r. Dane dotyczące kupujących (raport nowych/powracających klientów oraz raport powiązanych produktów) są gromadzone od 24-go czerwca 2012r. Raporty kosztów i prowizji pobieranych przez Allegro - dostępne są dla okresów 3 m-cy wstecz (ostatnie 92 dni).
Jak długi jest okres przechowywania danych ?
Docelowo dane w serwisie są przechowywane do 36 m-cy wstecz (w planie ULTIMATE i ENTERPRISE). Raporty kosztów i prowizji pobieranych przez Allegro - dostępne są dla ostatnich 3 m-cy wstecz (92 dni).
Czy dane w TradeWatch są legalne ?

Tak. Wszystkie informacje przetwarzane przez serwis są publicznie dostępne - więc nie naruszają tajemnicy przedsiębiorstwa (Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Art. 11 Ust. 4). Ponadto wyrok Sądu Najwyższego z dnia 5 września 2001r. (I CKN 1159/00) jednoznacznie stwierdza, iż zakresem tajemnicy przedsiębiorstwa nie są objęte informacje powszechnie znane lub takie, o których każdy zainteresowany może się legalnie dowiedzieć. W istocie - serwis TradeWatch - przetwarza publicznie dostępne dane i prezentuje je w zagregowanej postaci.

Czy dane w TradeWatch są zawsze aktualne ?
Dane są aktualizowane kilkanaście razy w ciągu godziny. Tak więc stan danych pokazywanych w raportach jest opóźniony o ok. 10 min w stosunku do stanu faktycznego. Czasami mogą wystąpić problemy z usługą WebAPI Allegro i chwilowo opóźnienie może wynieść nawet kilka - kilkanaście godzin. Aczkolwiek sytuacje takie występują rzadko.
Dlaczego raporty dla największych kategorii są ograniczone tylko kilku miesięcy  ?
Aby zapobiec przed generowaniem zbyt czasochłonnych raportów - wprowadziliśmy ograniczenia dla największych kategorii Allegro. Chodzi o to, aby nie obciążać nadmiernie serwera, przez co inni użytkownicy musieliby dłużej oczekiwać na generację swoich raportów. W przyszłości - w miarę optymalizacji serwisu (ew. przeniesienia na mocniejszy serwer) limit ten zostanie zwiększony.
Czy mogę zrezygnować z abonamentu w dowolnej chwili ?
Oczywiście. TradeWatch działa na zasadzie prepaid. Aby zrezygnować - wystarczy przestać płacić abonament.
Czy TradeWatch wystawia Faktury VAT ?
Tak. Wystawiamy faktury VAT, ale tylko w formie elektronicznej (PDF do pobrania).

Dane kontaktowe
Obsługa klienta: Tel: 500 899 702
(dni robocze, godz. 8:15 - 15:45)

Właściciel: Mateusz Maksymiuk
Tel: 514 006 386
(nie zawsze jestem dostępny - jak nie odbieram to oddzwonię później)

Dane firmy: javaguru.pl
Mateusz Maksymiuk
ul. Śniadeckich 13/4
75-453 Koszalin
NIP: 669-225-62-26
więcej danych...
Formularz kontaktowy
Raporty dedykowane
Potrzebujesz specjalnego raportu, którego nie ma w standardowym pakiecie ?
Przygotujemy go specjalnie dla Ciebie
Nasz serwis - podobnie jak inne strony WWW - wykorzystuje pliki cookies